Showing posts with label New stuff. Show all posts
Showing posts with label New stuff. Show all posts

Thursday, February 10, 2011

108. Saya ada, awak ada tak?



Tajuk entri penuh dengan agenda untuk menunjuk-nunjuk. Apa benda lah budak gemuk ooiii? Haha.


Tak ada apa-apa yang best pun sebenarnya. Saya excited lebih sebab saya sudah berjaya beli printer baru. Canon Pixma MP258. Yeaaahhhh!


Lebih perkasa.
Lebih padat.
Lebih exclusive.
Lebih serbaguna.
Lebih kemas.
Lebih pantas.


Haaaa memang semua benda lebih dan lebih lah kalau benda baru. Tak habis-habis puji sebab excited sangat. Heyyy bukan jakun yea. Saya ulang lagi sekali, excited lebih. Hehe


Seronok sebab nanti dah tak ada masalah nak print assignment yang berlambak-lambak tu. Colour apa je cakap. Semua ditanggung beres. Hehe. Senanglah nanti nak guna untuk print apa-apa ABM untuk praktikal bulan March nanti. Itu tujuan sebenarnya. Nice kan? :)


Actually, plan nak beli jenama Brother tapi terlebih bajet pula. Jadi, saya tetap setia menggunakan jenama Canon pujaan hati sepanjang hayat. Canon pun gagah perkasa tau! :D


Alhamdulillah, salah satu aim sem ini dah dapat. :) Nanti plan nak beli bateri baru untuk laptop saya yang vintage ini. Semalam sudah tanya-tanya harganya. Bersabar yea wahai lappy sayang ku. Hehe


Haaa. Tadi baru teringat lesen kereta sudah mahu sampai ke hujung hayatnya. Lagi 4 hari. Haish bila ni nak pergi renew lesen? *Berkerut-kerut sambil fikir*


Yes, saya tahu dah bila boleh pergi. Esok nak bodek Miss Nelly habiskan kelas awal lah. Boleh pergi JPJ Bandar Sri Permaisuri lepas kelas dia since petang ada kuliah ganti ELE. Miss Nelly lah harapan saya esok. Boleh yea Miss Nelly? Hehe


Okey mahu bersiap-siap sekarang. Janji dengan Buddi dan Ezadd nak pergi pasar malam. Nak beli bakso sedap. Yeaaahhhhh! :D


Selamat makan separa malam semua! :)


Wednesday, January 19, 2011

98. New header from Xaty.




Thanks to Xaty sebab buatkan header baru untuk blog saya. Al-maklum lah saya ini tak kreatif orang nya. Dah lah tak pandai sangat nak meng-edit benda-benda. Hehe. Tieeeee, thanks a lot yea. KW suka sebab simple and nice. Muahxxx! :)))


Yang saya perasan, header ini berbentuk papan kenyataan. Haiii mentang-mentang lah bakal guru, terus Tie buat benda-benda berunsurkan sekolah. Hehe. Okey, saya lah Cikgu Chapa yang bakal ke Sekolah Kebangsaan Convent Jalan Peel. Haigoooo versi Ezzati Saadon. Hehe


Haih pagi esok tak boleh bangun lambat daripada biasa. Sebab esok saya ada kelas ELE 4 jam walaupun dapat cuti Hari Thaipusam. Saya ulang yea EMPAT JAM. Boleh muntah dalam dewan kuliah esok. Confirm boring. Eeeiii tak syok nya. Baru je plan nak teman SA pergi Batu Caves. Haha. Jangan marah yea SA. :p


P/s : Saya tengah tengok cerita "Playfull Kiss". Oh Ha Ni sangatlah comel. Geram dengan perangai Baek Seung Jo yang suka merendah-rendahkan keupayaan orang lain. Gila emo tengok cerita. Hehe.