Showing posts with label happy moment. Show all posts
Showing posts with label happy moment. Show all posts

Wednesday, October 31, 2012

237. A small family.




Gonna miss everyone!

:)


Thursday, October 25, 2012

236. Setahun setengah.



Pusing masa balik kepada setahun setengah yang lalu.

Alhamdulillah, selepas jumpa rumah sewa yang memuaskan, apa lagiiiii. Teruslah memulakan misi membersihkan rumah. Kamilah gadis-gadis Kasturi. :)













#NowPlaying Kenangan Yang Terindah

Sebaknya. (T____T)


Tuesday, June 12, 2012

213. Picnic with classmates.



Sepatutnya masa revision week, kenalah study kan. Pulun baca nota dan buat soalan past year. Tapi disebabkan kurang kesedaran nak exam, kami plan dalam masa sehari untuk picnic di Sungai Gabai. Hihihi. Didie as ketua, terus tulis semua tugasan masing-masing and Sheken as bendahari, terus collect duit. Wehee.

Tugasan setiap rumah. Hehehe.
Kasturi - Mee goreng
Kampung Cheras Baru - Sandwich dan jajan.
Taman Mulia - Air dan ais.
Asrama - Makanan ringan, nugget, sosej.

Semua orang take part buat kerja masing-masing dan kami berjaya melarikan diri daripada Mr.Tan yang pulun nak buat kelas yang agak mengantuk. Sorry Mr.Tan. :p



























Alhamdulillah. I'm glad for having them in my life. :)


P/s : Oohh one more thing. Congratulation to Dinn and Qiqi for your engagement. :)))

 

Friday, June 1, 2012

211. So Nyuh Shi Dae








HAHAHA. Gelak sorang sorang seba teringat kesungguhan nak pergi tengok SNSD live kat KLCC. Sanggup berkejar-kejar naik LRT ke KLCC selepas mengajar seharian di sekolah. Hihihi

Lepas solat maghrib, terus 4 orang gadis Kasturi berkejaran ke luar KLCC. Mak ooii ramai nya manusia yang datang. Penuh penuh. Tak boleh masuk dalam dan tengok dekat-dekat. Sobs. Kami pulun berdiri kat divider jalan dan memanjangkan leher serta membesarkan anak mata nak tengok SNSD dari jauh. Nampaklah dorang pakai baju serba putih. Yang selebihnya sendiri sendiri tafsir. Sebab "besar" sangat nampak dari seberang jalan kan. Sobs again.

Yang paling takleh blah, ada kakak dalam kereta tegur masa saya tengah berseronok menyanyi dengan dorang. "Buat apa kat sini". Gluppp. Pandang-pandang je, cikgu sekolah yang saya praktikum yang tegur. Waaaa mesti dia dah perhati saya lama dah dari kereta dia sebab masa tu jam teruk. Kenapa mesti terserempak dengan kakak tu? Whegureso? Before gerak, kakak tu pesan, "Esok jangan lupa datang mesyuarat PIBG kat sekolah". Okey nice. (-_-!)

Tapi takpe, saya seronok boleh spend time dengan girlfriends saya buat benda yang kitaorang suka. Jyeahhh! Final year kan. :p

23/03/2012. Hihihi




P/s : Jumpa lagi bila saya visit Korea yea! HAHAHA


Friday, March 16, 2012

206. Makcik makcik gembira.



Today, one of my best friend send me a message.

Guess what? Weheee.

She's pregnant! Alhamdulillah. I'm very happy for her. :)

My dear, please take care of yourself and baby too! Cepat balik Malaysia! Kami tak sabar dan gembira nak celebrate berita baik ini. Hehe. :)

So, you can call me "Aunty Sha". Phewittt! :D


Thursday, December 22, 2011

197. Rezeki itu hak Allah.



Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. :)))

Tahniah kepada satu-satunya adik perempuan saya ataupun adik bongsu tak jadi *hehehe* kerana berjaya mendapat 9A dalam PMR pada tahun ini. At least ada juga lah adik yang dapat tebus kegagalan Kaklong dapat B dalam Bahasa Arab. :p

Semoga kejayaan pada hari ini menjadi pembakar semangat untuk kejayaan pada masa akan datang. InsyaAllah terus berjaya dan maju ke hadapan. :))) Remember, form 4 isn't your honeymoon year. Struggle for the next!!!

Haih budak kurus itu dah minta macam-macam padahal saya tak pernah janji apa-apa pun. Bagi baju dan kasut Kaklong yang berlambak taknak pakai dah tu, okey tak? Hahaha. Paling geram ialah Ayah taknak apa hadiah dia nak bagi kat Eqah. Suprise katanya. Eeii geram sebab tak berjaya korek rahsia dengan Ayah. Nak hadiah jugaaaaa! Hadiah masa Kaklong dapat result PMR dulu tak dapat lagi. *Bajet Ayah tak ingat pernah bagi hadiah telefon Nokia seketul dulu. Hehehe*

Congratulation to Luqman, adik sepupu saya yang juga mendapat keputusan cemerlang pada hari ini. Dan tahniah juga untuk Siti adik kepada Ustaz Didiey, Doctor Ee dan Adah adik kepada Maknae Ezadd. Alhamdulillah adik-adik semua celik ilmu walaupun kakak-kakak dan abang macam kita tak berapa nak celik sangat sekarang ( Ee tak termasuk sebab dia sangat cemerlang ). Hehehe


P/s : The more A's u get, the more frequent you should remember Allah.


Her happy moment. :)

Saturday, September 3, 2011

174. Congratulation.



To B. Congratulation on your engagement. :)


 Here's wishing you lots of wonderful moments of togetherness. Now and always. :)


Semoga semua urusan dipermudahkan oleh-Nya. InsyaALLAH. :)


You're engaged. :)