Tuesday, July 13, 2010

28. Saya gemuk, dia kurus.

Taraaaa!

Happy 14th birthday, my little sister. :)
.Nurul Shafiqah bt Ghazali.
May Allah bless you.
I wish all your dreams come true. InsyaAllah. :)

Makan banyak-banyak lagi.
Jangan kurus sangat. Contohi Kaklong yang sihat sejahtera ni. :p
Walaupun Kah lagi tinggi daripada kaklong, Kah still my little sister.
Wajib dengar nasihat Kaklong. :D

You're getting older.
Jadi, kena lah jadik lebih matang.
Jangan gaduh-gaduh lagi dengan Uteh dan Uchu.
Kaklong tahu dorang nakal sangat tapi kenalah jadik kakak yang baik. Okey? :)

Belajar rajin-rajin yea.
Jangan suka main internet dan tengok cerita korea je. Hehe
Kaklong tahu Kah sentiasa rajin berusaha. Jangan sesekali putus asa kalau Kah tak dapat apa yang nak dicapai. Usaha lagi. InsyaAllah Kah dapat semua yang Kah impikan.
Kaklong sentiasa doakan yang terbaik untuk adik-adik Kaklong. :)

Always love you.
Muahx muahx.

5 comments:

ieqah said...

tengs s0 much..kah akn ingt nasihat kak l0ng tuh..tengs..kak l0ng kakak yg terbaik yg sllu wat kah hepi..tengs..luv u too..(^_^)

Shafawati Ghazali said...

welcome. take care of yourself. love you too. :)

maisara said...

siblings united :D

Shafawati Ghazali said...

maisara : story of two sisters. :)

Idah said...

syahdunya....good2