Saturday, October 30, 2010

66. Happy hour.

I got a message from one of my favourite girlfriends.

She is going to be PUAN next year! :)

Seriously, I'm so excited. I'm very very very  happy for her! :)


To my beautiful girlfriend : 
Awak orang pertama yang bakal kahwin antara rakan-rakan rapat kita. InsyaAllah rakan-rakan yang lain bakal mengikut jejak langkah awak. :D


Saya doakan semua perjalanan dan persediaan majlis perkahwinan berjalan dengan lancar. InsyaAllah. Haaa saya dah cakap awal-awal nak jadik gadis bunga  flowergirl. Comel tak? Hehe

Dan satu lagi. Saya nak tempah baju biru laut. Sebab tema untuk rakan-rakan ialah warna biru laut. Yeahhhhh! :)


Tak nak tulis nama dia lagi sebab rakan-rakan yang lain tak tahu lagi pasal berita gembira ini. Biar dia cakap kat semua rakan yang lain. Yang penting saya dah tahu. Seronokkk! Hehe. 


Entri lain kali saya akan cakap siapa kah gadis yang bertuah ini. Jeng jeng jeng! :D




MY BEST FRIEND'S WEDDING. :)))

2 comments:

Azeta Abdullah said...

hehehe..
tgh excited gak nih!

Shafawati Ghazali said...

yeaaaahhhh! as her bestfriends, mestilah seronokkkkkk!

nak pakai cantik2 masa dia kawen. :D