Sunday, May 1, 2011

133. Inikah warga Malaysia?



Kalau sesiapa rasa nak muntah darah, sila lah baca entri-entri di bawah ini. Sila lah mengucap banyak-banyak sebelum tekan link di bawah ini. Sumpah akan rasa nak tampar diri sendiri 40 kali sebab baca entri-entri ini. Haih haih haih



Kenapa lah wujud mereka-mereka yang berfikiran macam ini? Adey tak faham tak faham. Tolong lah cermin diri sendiri sebelum nak pertontonkan diri kepada orang ramai. Tak ada identiti rakyat Malaysia langsung. Insaf lah wahai rakyat jelata yang tak beridentiti ini. Haih. Pasal benda macam ini naklah ikut sangat budaya orang luar. Buat malu betul. Haih

Tergelak besar baca satu komen pasal entri-entri ini. "Ini bukan K-Pop. Ini K-Laut". Haha. Entah-entah dorang tak faham pun apa maksud K-Pop tu. Kesian betul. Ish ish ish.

Okey. Nak pergi beli asam sekarang. Takut muntah darah lagi.


Kata-kata untuk hari ini :
Ukur lah baju di badan sendiri.


2 comments:

sayaaaa said...

yeahhh.betol! haihh apa nak jadi dgn org mesia nie?
xde apa pun dgn kpop mengepop nie.
nati cikgu tlg la xplain kt anak2 murid dehhhh :)

Shafawati Ghazali said...

haish marah betol dengan depa2 ni. suka hati je nak jadik macam orang korea. entah2 pe2 lah. haish nak tengok pun rasa malu. hehe. cikgu akan menjalankan tugas! heee