Saturday, June 11, 2011

152. Lazy people.



Adik saya pergi tengok Kelantan VS Terengganu kat Stadium Bukit Jalil pada malam ini. Saya?

Saya jaga rumah sahaja. Makan betik yang ayah petik sambil goyang-goyang kedua-dua belah kaki. Hehe

Angah cakap saya tak ada semangat kenegerian dan tak ada semangat kesukanan. Sebenarnya, saya tak nak melibatkan diri dalam sebarang agenda berkaitan dengan bola atau sepak atau bola sepak. Tahu?


Ramai orang teka Kelantan kalah malam ini. Ottoke? Please menang Kelantan supaya saya tak dengar Mak meraung-raung kecewa sebab kalah. Saya? Saya mestilah jadi tukang pemerhati sahaja. Hehe


Apa-apa pun.... Gomo Kelate Gomo!  *sambil mengibar bendera Kelantan*


To Zadd/SeoHyun/Maknae : Sorry sebab tak balas mesej. Virus malas nak topup sedang menular sekarang. KW/TaeYeon/Unnie akan balas mesej dengan segera apabila sudah men-topup-kan telefon klasik itu. Hee


Quote for today :
Every moment is another chance.


No comments: