Wednesday, August 31, 2011

173. Alhamdulillah.



Alhamdulillah. Tamat sebuah lagi Ramdhan. Bermulalah kisah Syawal. Semoga semua mendapat seribu keberkatan di bulan Syawal yang mulia ini. :)


Happy Eid Mubarak people! :)


P/s : Kali pertama raya, Mak taknak masak langsung. Saya lah yang masak okeyyy. Ayah cakap setahun sekali je saya jadi anak perempuan mithali. Bertuah kan? Haha. Nanti nak menunjuk hasil masakan saya kat semua orang. Haha


Wednesday, August 17, 2011

172. Ini kisahku, Wardina.



  video


You are what you eat and you are what you read. :)))



Tuesday, August 16, 2011

171. Done.



Yeaahhhh! I'm done with my observation. Alhamdulillah. Walaupun hasilnya tidak sebaik dan tidak sesempurna orang lain, saya bersyukur. Yang penting murid-murid saya faham objektif pembelajaran pada hari itu. Itu lagi memuaskan hati saya. Alhamdulillah. :)


Hari ini sudah masuk hari yang ke-16 untuk kita berpuasa. Pejam celik pejam celik kita dah berpuasa separuh daripada bulan Ramadhan. Sangat singkat masa yang berlalu. Lepas puasa, raya. Then, belajar balik dan final examination. Cuti hujung tahun amatlah ditunggu-tunggu. Tak sabar nak goyang kaki kat rumah. Hee


Esok sekolah saya cuti sempena Nuzul Al-Quran. Seronok juga sekolah kat Selangor sebab banyak cuti. Dapat lah berehat seharian kat rumah. :) Sekolah anda cuti tak esok? Hehe


Gambar-gambar sepanjang bulan Ramadhan. :)

When girl meets girl. :)

Classmates.

Rakan-rakan praktikum + Ustaz Wilcha. Haha


People, let's create more memorable moments together. :)


Quote for today :
Sometimes, we have to be broken so that we can be rebuilt into what we're actually meant to be.


Friday, August 12, 2011

170. Random picture.





Just a random picture.


Here comes the rain. Alhamdulillah.


Wednesday, August 10, 2011

169. Big boy.






Happy birthday to Muhammad Shamin bin Ghazali! Sweet 21, Angah. :)

Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Angah dah besar jadi fikir-fikir lah apa yang terbaik untuk diri sendiri. Kaklong tahu Angah boleh menjadi lebih daripada yang Angah fikirkan. You're much better than me. Trust me. :)

Semoga menjadi anak yang soleh, abang /adik yang bertanggungjawab kepada keluarga kita. InsyaAllah semua kejayaan yang Angah idamkan menjadi kenyataan. Tiada yang mustahil jika kita terus berusaha. Terus berusaha dan yakin dengan rezeki dan ketentuan Allah. :)

Selamat berumur 21 tahun, Angah.


168. I'm alive.



Assalamualaikum. Alhamdulillah saya masih diberi peluang untuk puasa di bulan Ramadhan yang mulia ini.


SAYA SANGAT SIBUK. SUMPAH SANGAT SIBUK.


Nak juga saya cakap kat semua orang! Nanti saya dah habis final observation, memang saya wajib nak tonton cerita Korea "My Princess". Comel sangat sangat sangat okey. Weeee



Let me ask you one question. Instead of being a princess, can you just be my woman? *Tergoda habis*


Okey. Dah kembali kepada mood puasa. Ada soalan ada soalan. Siapa yang masih puasa penuh setakat ini? Tak baik tipu! Heee


Sayang-sayang. Selamat bersahur, berpuasa, berbuka puasa dan berterawih! :)))