Friday, November 30, 2012

240. New experience.



Esok, 011212, saya nak mencuba buat sesuatu yang baru dalam hidup saya iaitu BEKERJA PART TIME. Sebab sebelum ini saya tak pernah bekerja kat mana-mana melainkan tolong jaga kedai alat tulis dan tolong ajar adik sepupu yang nak ambil SPM. Tu je. Tu pun sebab nak tolong keluarga sendiri dan mengelakkan saya keluar melepak ke mana-mana tak tentu pasal. Hehe

Eeeeiii macam mana eh? Saya tahu saya mesti, eh bukan WAJIB belajar bersabar masa bekerja. Saya tahu saya bukanlah jenis yang bersabar sangat. Jadi, saya kenalah belajar banyak bersabar sepanjang hari. Sebab saya tahu bukan senang nak bekerja yang melibatkan kita dengan public. Walaupun ini kerja part time sahaja, mestilah kena buat elok-elok. Barulah berkat duit yang kita dapat tu kan? :)


Btw, wish me luck for tomorrow! :D




P/s : Before you react, think. Before you quit, try.


No comments: