Saturday, October 16, 2010

59. I'm not a girl, not yet a woman.

ALHAMDULILLAH.

Kaki gajah is getting better. Makin lama, makin boleh berjalan dengan pantas. Sebelum ini, jalan mengalahkan siput. Kesian my favourite girlfriends kena tunggu saya berjalan macam nenek tua nak pergi kelas. Btw, thanks a lot sayangs semua sebab jaga si kaki gajah ini. 

Love love love! :)

Minggu ini, saya sudah berperang dengan paper SDP. Kurang berpuas hati sebab banyak main belasah je masa jawab soalan. Itulah padah orang yang malas belajar dan tidur lebih di kala rakan-rakan menghabiskan masa membaca buku. 

Mengeluh dalam hati selama 5 saat tanda menyesali perbuatan sendiri. (-_-!)

Baik lahhhh. Saya akan berusaha lebih untuk next papers. Ada lagi 5 papers. Perlu berusaha lebih terutamanya paper Basic Calculus. Sumpah saya rasa kosong bila teringatkan subjek ini. Madam K, I'm so sorry sebab selalu main-main dalam kelas.

Sekali lagi. Mengeluh dalam hati selama 5 saat tanda menyesali perbuatan sendiri. (-_-!)

Sebenarnya, saya banyak berfikir pasal masa depan dalam minggu ini. Perasan jadi orang besar seketika. Walaupun hakikatnya, memang sudah besar pun. Saya dah boleh mengundi yea rakan-rakan. Kira dah besar lah tu kan. :D

Saya rasa saya perlu merancang kehidupan masa depan saya dengan lebih serius mulai sekarang. Terutamanya soal kewangan. Susah betul jadi orang mata duitan ni. Terfikirkan duit je 24 jam. :p

Teringat kata-kata dalam cerita Titanic. Eh sekejap. Tak pasti cerita apa. Hehe

We're women. Our choices are never easy.

Kan? :)

Siapa setuju, sila kenyit mata masing-masing. :D 


Okey cukupppp. Need to sleep right now. Esok ada date dengan PM. Uyooo! :p 

Good night people. You know you love me. Xoxo. :D
 
Smile girlsss. :)
 

2 comments:

Anonymous said...

love love love.

Shafawati Ghazali said...

love is in the air! :)))