Thursday, April 28, 2011

130. Terasa diriku begitu berusia.



Okey jemputan kahwin daripada rakan-rakan setakat ini sudah menjadi dua. Kedua-duanya dalam bulan Jun. InsyaAllah saya akan pergi. :) Rakan-rakan kahwin sekali seumur hidup sahaja. Hehe.


Congratulation to Fatin and Khairil Amri for your wedding. Hopefully semua persiapan perkahwinan akan berjalan dengan lancar. Semoga mereka sentiasa gembira dengan pasangan masing-masing. InsyaAllah. :)


Okey tiba-tiba saya rasa sangat tua sekarang. Sebab semua orang sudah melangkah beberapa fasa jauh di hadapan saya. Aiseh taknak mengaku tua tu tak tahan. Saya baru berusia 22 tahun okey. Saya ulang sekali lagi. Dua puluh dua tahun. Belajar pun tak habis lagi. Hehe. Jadi, jangan malas-malas nak belajar yea gemuk. *Malu malu* :p



Quote for today :
Relationships are not made. They are built out of love, trust and caring.


No comments: