Monday, August 27, 2012

222. Pulun buat assignment.



Tugasan yang paling saya tak suka ialah tugasan daripada Jabatan Ilmu Pendidikan. Sebab suka bagi 40 kerja dalam satu masa. TAMAK TAMAK. Kesian kat kami tau. Sobs.

Jadi, hari ini saya pulun buat blog pendidikan pasal Matematik. Hasilnya tak syok langsung. Asal buat dan cukup syarat apa yang Madam Chin nak sudah. Haih


belajartinggitinggi.blogspot.com


Nama url blog pun dah cukup kelakar. Hikhik. Takpee lah. Malam nanti saya tambah apa apa yang patut dalam blog tu. Kena ada mood baru boleh buat. Sekarang nak beralih kepada soalan tugasan Madam Kalwant. So, say goodbye to Madam Chin. Tadaaaa!


P/s : Hari ini saya baru start puasa ganti dan puasa enam. Awak awak semua dah start ker? :)


SAYA STILL DALAM MOOD RAYA. TAK PUAS BERAYA LAGI TAUUUU!


2 comments:

Unknown said...

sy juga blm puas raya

Shafawati Ghazali said...

Tu laaaa kaymahhhh! Tak puas beraya lagii kena balik KL dah. Sedihhh! :(