Tuesday, September 7, 2010

48. Iftar With Tersayang.

Tajuk entri ini saya curi status Ira semalam. Pinjam kejap eyh Ira. Hehe

Guess what?
Semalam saya berbuka puasa dengan gadis-gadis tersayang saya.
Ira, Ilah dan Dhiah. :)
Sue je tak dapat datang. Rindu nak jumpa Sue.

Siapakah mereka?
Ira dan Ilah ialah rakan sebilik saya semasa di MRSM. Kami selalu bersama-sama masa kat MRSM dulu sebab kami sebilik, sekelas dan se-LDP. Lembaga Dibenci Pelajar. Itulah panggilan orang lain kepada LDP. Hehe
Dhiah ialah jiran saya masa saya berada di Tingkatan 4. Dia ialah jiran bilik dan jiran kelas. Memang jiran sejati kan? :D

Susah sangat nak jumpa Ira dan Ilah sebab mereka belajar jauh di Bumi Anbia. Mereka bakal doktor yea sebab mereka suka belajar Biologi dulu. Sangatlah berbeza dengan saya yang selalu tidur dengan buku Biologi. :p

Bila jumpa semalam, saya rasa lain sangat. Semua orang dah nampak sangat matang. Memang sesuai dengan umur 22 tahun. Sedangkan saya lah yang paling "keadikan". Walaupun saya paling besar saiznya. Hehe.

Glad to see you, sayangs semua. Seronok sangat dapat berborak-borak pasal kehidupan masing-masing. :)

Ira nampak sangat lain. Saya respect lah dengan perubahan Ira. Memang muslimah sejati. :) Semoga Ira sentiasa istiqamah dalam setiap perkara yang dilakukan. Wish saya pun boleh berubah seperti Ira. InsyaAllah. :) Dulu orang cakap saya dan Ira kembar masa kt MRSM. Sama tinggi dan sama sihat. Hehe. Tapi sekarang dah lain. Sebab Ira lagi kurus dan cantik. :D

Ilah, please makan banyak-banyak lagi. Tak membesar dari zaman sekolah lagi. Sangat kurus. Saya nampak sangat besar bila berjalan sebelah Ilah. Hehe. Ilah sememangnya dah jadi doktor sebenar. Sepanjang berborak dengan llah dalam kereta, banyak je istilah-istilah medic saya dah belajar. Seronok jugak dengar doktor bercerita. :D

Dhiah dikatakan nampak matang sebab bertudung "ariani". Hehe. Tapi betul nampak lain. Ayu CikDhiah kita. :) Jangan lupa yea Dhiah lah ratu menyanyi kat asrama sekolah dulu. Suka menyanyi bila-bila masa di mana jua. :D

Thanks for spending your time with me. I really appreciate it. And I'll miss this sweet moment. Wish to see all of you again. Take care, sayangs sekalian. :)

Puasa ada lagi 3 hari. Yeahh dah nak raya! :)))

No comments: