Thursday, September 2, 2010

46. Hari kebesaran mereka.

Pengumuman.

Siapa mahu berkenalan dengan Mr.Dd dan Miss FR?
Masing-masing masih lagi single dan available.
Siapa mahu, boleh ambil borang penyertaan dengan saya. :D

Sebenarnya,

01 Sepetember 2010
Selamat hari lahir, Ustaz Taqi. Eh silap Didie Sengal. Hehe.
Semoga panjang umur dan murah rezeki selalu. :)
Terima kasih sebab selalu bagi pinjam DBL kat saya dan rakan-rakan di kala nak mengisi perut kami. Kami sangat menghargainya yea. :D
Hope lepas ni jangan lah cuai lagi. Suka je letak barang kat mana-mana lepas tu lupa dah. Haih. Oh dan jangan suka datang lambat ke kelas. Kalau tak lambat setengah jam, memang tak sah lah. Hehe.
To Ee : Weii adik kau suka kenakan aku. Aku geram sebab tu lah aku selalu membebel kat dia. Hehe.
Thanks for being a nice kampungmate to me. :)

Taraaaa!
Perkenalkan Miss FR aka Farhani Rafed aka CikBunga aka Buddi.
Cukup 02 Sepetember 2010, dia dah berumur 21 tahun. Sudah boleh kahwin yea CikBunga. Hehe.
Happy birthday, Budd. Dan selamat hari membunga. Ratu Bunga okey. :D
Thanks a lot for everything. You're a good girlfriend, classmate, groupmate, jiran dan rakan menghabiskan wang. :)
Actually, dia seorang photographer yang hebat yea. Kami suka bila dia pegang DSLR dan ambil gambar kami yang cantik ni. Hehe.
I wish all your dreams come true. :)
Love youuuuu! :)

I'm so lucky to have them in my life. Great kampungmate and gorgeous girlfriend! :D

Happy birthday you allllll! Hava a wonderful birthday. :)))

6 comments:

farha ni said...

love you too ish apa bunga2 ni? haha. nak balik dan habiskan wang lagi, jiran oi jom jom pergi serbu tempat-tempat makan best. :p

and again, thanks!

Shafawati Ghazali said...

welcome CikBunga! :D

jom pergi shopping Bunga. hadiah birthday Bunga Matahari mau x? hehe

:)

Mohamad Taqiyuddin Bin Ahmad Fikri said...

hahha...
tgok la jahat dio 2....
amek gak gmabr smart sikit!
muko dd supo crit- brit smnggu jah 2..hahha
ada sedikit bhsa len utk p/s utk e'e...KAU dowh!

apapon, trimo kasih bnyak utk semua tguran dan peringatan...
mngkin masih dalam proses utk mnjadi matang..hahahha

Shafawati Ghazali said...

didie : kita perlulah menggunakan bahasa baku ketika berkomunikasi dengan rakan2. harap maklum. :p

ni lah gmbr didie hok paling smart nyoo. abes carik doh. haha.

insyaAllah kita sama2 memperingati deh BUDAK ITE! :D

Afham said...

Mun gak kakwe weh. patut menjadi contoh kpd adik-adik kecil tuh.

Selamat berhari lebaran la di Bachok tu. ambil gambar banyok sek-sek kito lakow

Shafawati Ghazali said...

sebab aku kakak lah, aku bebel sokmo. bg nasihat wlpun aku xbpe tetap pendirian jugak. hehe

Selamat menghayati Ramadhan yang semakin tiba penghujungnya. :)

InsyaAllah aku upload banyak2 gmbr sep2 kita! :D and akan rasa lain mg xdop skali. seriusly. :)