Saturday, January 8, 2011

92. Saya berada di California.




Haiiiii. Saya tinggal di California. Bukan di Cheras. Sekarang sudah mencecah suhu beku.


Sumpah sejuk nak mandi pagi-pagi. Kuatkan iman pergi bilik air dan mandi kurang daripada 10 minit. Dan paling saya tak suka ialah baju-baju tak kering. Saya tak boleh nak menggunakan ampaian sesuka hati since hujan seharian. Kejap renyai-renyai kejap lebat. Nak tidur pun tak lena sebab takut baju-baju yang dah nak kering kena hujan. Ada tak orang berpenyakit macam saya? Haih


Anyone ada petua atau cara-cara untuk mengelakkan badan cepat sejuk? Saya ni kaki selesema kalau sejuk-sejuk. Antibodi tak cukup since kecil lagi. Itu Mak cakap. Hehe


Saya nak cakap juga yang DUIT MENGALIR MACAM AIR TERJUN KAT AMAZON minggu ini. Cepat sangat menipis purse saya. Padahal baru je PAMA menghulurkan beberapa keping untuk meringankan beban. Haih haih haih. Elaun masuk bulan Februari. Macam guruh je bila dengar Puan Timbalan Pengarah cakap macam tu. Elemen sedih menyelubungi diri.


* Bangun dari kerusi dan pergi cari duit bawah bantal dan bawah tilam. Malangnya tiada hasil.*


Cuti Raya Cina seminggu. Yeahhh! Nak balik naik bas atau kereta? Kena fikir dulu ni. Waaaa tak sabarnya nak balikkk! :)



P/s : Rindu si kembar. :) :) :)



No comments: