Friday, January 14, 2011

95. Saya mahu pulang!



Dengan ini, saya mengumumkan saya bergolek pulang ke rumah pada 29hb Januari malam dan merangkak pulang ke Cheras pada 05hb Februari malam.

Yang tak berapa best sebab saya mula cuti 28hb Januari. Disebabkan semua bas ekspres ke Kelantan pada 28hb malam dan 29hb pagi telah habis dijual, saya terpaksa beli juga 29hb malam. Haiii Sani Ekspres. Lama kita tak bersua. Harap you boleh bawak I pulang ke rumah dengan selamat okey? :)

p/s : Ain sngguh bernasib baik sebab kaunter tiket bas Mutiara tak offline hari ini dan dia dapat tiket 28hb malam. Semalam kaunter tiket bas Mutiara offline. Frust sedikit di situ. Tapi takpe. Elley akan menari berjoget untuk menghiburkan hati I. Hehe

Rakan-rakan yang tidak menyambut Tahun Baru Cina tetapi gedik mahu pulang seperti saya, ayuhlah kita pulang ke rumah. Hehe. Mungkin kita boleh meluangkan masa cuti dengan melepak kan diri bersama-sama. Jom lah date dengan saya, please. Paksa paksa! :p

Sebelum cuti, banyak benda perlu diuruskan terutamanya LARIAN MESRA 1 MALAYSIA 2011. Sebagai setiausaha yang paling malas, saya kena catat semua benda. Agak kelam kabut dan pening-pening lalat. Hopefully, saya dapat belajar banyak benda yang berguna untuk ke sekolah March nanti! InsyaAllah. :)


Mood : Tak sabar nak balik rumah dan main-main dengan si kembar. Eh bukan main-main. Nak ajar si kembar baca buku cerita Sang Kancil dengan Si Buaya. :D





MISS THEM SO MUCH!!! :)



7 comments:

Aisar said...

bus mutiara leh online ke?

Afham said...

aku pun nok balik jugop lah

aisar, beli tiket burung besi cap malaysiaairlines satu

* hakikatnya, memang aku takleh balik shinggalah 2 jun. haih

Shafawati Ghazali said...

aisar : kena g beli kat kaunter lah. tp klu dia offline, mana buleh nak beli.

ee : aku homesick doh ni. adey haih. mg balik nanti abg zaki nikah kan?

Aisar said...

kakwe: chaiss.... kecek supo beli ikut tenet... hampehhhh...

ee: baiklah.... tiket sudh d tempah..

Shafawati Ghazali said...

aisar : mg jah hok payoh pehe nye. ore lain pehe blako jah. :p

Afham said...

urm, iA . itulah yang dirancang, semoga dilancarkan.

mun beli sengoti ko Aisar? terharunya....mun la sahabat dunia akhirat

Shafawati Ghazali said...

Ee : InsyaAllah semua berjalan dengan lancar. :)

P/s : Aisar nipu tu. Jangan cayo sangat. Hehe