Tuesday, November 16, 2010

74. KL to KEL.



First award! :) Terima kasih kepada Cik Xaty untuk award ini. Muahhx! :)



Yeaaahhhh!


Penderitaan exam sudah berakhir. Walaupun dengan sangat tidak jayanya. Gundah gulana memikirkan nasib saya pada semester hadapan tetapi tidak mengapa. 


Sebab malam ini saya bakal bergolek-golek pulang ke rumahhhhh! Yeahhhhh. Ini lah perasaan orang yang belajar di perantauan. Excited lebih setiap kali nak balik walaupun terpaksa duduk dalam bas selama 8jam lebih. It's okey baby asal kan saya dapat menjejak kaki ke rumah. :)


Ada siapa-siapa nak tolong hantar saya ke Hentian Putra malam ini? Nanti saya bagi kasih sayang melimpah ruah. :p


PERCUTIAN SELAMA 45 HARI BAKAL BERMULA! :)))



Mana boleh lupaaaa. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA! Dapat makan best. Dapat makan best. Dapat makan best. :D



Agak-agak pukul berapa saya sampai umah pagi esok? Sempat tak nak solat raya? Hehe

2 comments:

xaty said...

ahh..syokny cuti lama

Shafawati Ghazali said...

tieeee. jgn jelus. hehe. jom lepak2 puas2 b4 abes cuti. :D