Thursday, November 18, 2010

76. Dua belas cukup.




Tahniah. Saya tak sempat nak solat raya di pagi raya yang mulia. 


Tahniah sekali lagi. Saya berjaya bergolek-golek 12 jam dalam bas. Tak dapat tidur langsung okey. Mata lebam macam alien. Sumpah penat gila. Tak tipu. Walaupun bukan saya yang drive bas tu. Penat nak duduk diam-diam dan pandang kepala orang depan. (-_-!)


Berbaloi penat duduk diam dalam bas setelah dapat mencium tangan Mak dan Ayah. Itu lah reward yang terbaik. :)))


Semalam saya tidur mati dan pagi ini saya bangun lambat.Nasib baik Mak tak bebel. I love you Mak. Hehe


Pagi-pagi lagi saya dah dapat mesej daripada ketua-ketua saya. Nak bincang pasal design baju untuk Larian Mesra 2011. See people. Betapa gigihnya ketua-ketua saya. Bekerja di hari raya. Cewahh ayat bodek ni. Hehe. Nanti saya siapkan laporan mesyuarat 1 dan 2 yea bos-bos! :D


Okey mahu menolong Mak di dapur. Anak perempuan yang paling rajin. :p


Selamat makan daging dan segala-galanya bermenukan daging untuk bulan ini.


No comments: