Saturday, June 19, 2010

18. Bila saya masuk dapur.

salah satu perangai saya ialah saya memang mudah terpengaruh. haih

semalam masa makan, saya tengok iklan mayonis di tv3. dalam iklan tu, dia masuk kan mayonis dalam telur dadar. nampak macam sedap je. hehe

jadi, hari ini saya goreng telur dadar dan masuk kan 1 sudu mayonis lady's choice. mak cakap pengaruh media massa betol. hehe.

memang betol sedapppppp. nyum3. tak rugi saya mempertaruhkan 2 biji telur ayam dengan 1 sudu mayonis tadi. risau kalau tak sedap. sah-sah kena perli dengan mak. hehe. perbezaan dia ialah telur jadi lagi lembut dan lagi berlemak. sedapppp. :D

okey, sape-sape yang terliur dengan resipi telur dadar bermayonis ni, boleh pergi dapur sekarang. nak rasa kena la masak sendiri. hehe

p/s : dulu saya pernah bercita-cita nak jadi chef masakan. banyak sungguh cita-cita masa kecil dulu. :p


SI BULAT YANG MAKIN BULAT. :)))

No comments: